PROGRAM DE PRIMIRE A DOCUMENTAȚIILOR :
- LUNI, MARȚI, JOI, VINERI: 08.30 - 16.30 - MIERCURI: 08.30 - 18.30
Începând cu data de 24.06.2025 noua adresă de e-mail pe care se vor depune documentații tehnice în format electronic va fi: avizareautorizare@isugr.igsu.ro
Documentația tehnică în format electronic va fi transmisă prin e-mail la adresa: avizareautorizare@isugr.igsu.ro depusă în vederea obținerii avizului/autorizației de securitate la incendiu poate fi:
- Scanată, însoțită doar de semnătura electronică a investitorului/beneficiarului;
- În format .pdf sau alte formate, însoțită de semnătura electronică a investitorului/beneficiarului și a factorilor care au contribuit la elaborarea documentației (proiectanți, verificatori de proiecte, experți tehnici, etc.).
Documentațiile tehnice de avizare/autorizare pot fi depuse în format letric, până la modificarea prevederilor Normelor metodologice privind avizarea și autorizarea de securitate la incendiu și protecție civilă, aprobate prin O.M.A.I. nr. 180 din 29 noiembrie 2022, rectificat.