PROGRAM DE PRIMIRE A DOCUMENTAȚIILOR :
- LUNI, MARȚI, JOI, VINERI: 08.30 - 16.30 - MIERCURI: 08.30 - 18.30
Documentația tehnică în format electronic (va fi transmisă prin e-mail la adresa: avizareautorizare@isugiurgiu.ro) depusă în vederea obținerii avizului/autorizației de securitate la incendiu poate fi:
- Scanată, însoțită doar de semnătura electronică a investitorului/beneficiarului;
- În format .pdf sau alte formate, însoțită de semnătura electronică a investitorului/beneficiarului și a factorilor care au contribuit la elaborarea documentației (proiectanți, verificatori de proiecte, experți tehnici, etc.).
Începând cu data de 01.01.2024, documentațiile de avizare/autorizare privind securitatea la incendiu și protecția civilă se depun în format electronic. Prin excepție, până la data de 30.06.2025, documentațiile tehnice de proiectare se pot depune și în format letric.